جمجمه عجیب
۩۩۞۩۩๑biya2๑۩۩۞۩۩
HAMECHIZ
درباره وبلاگ


سلام من آرمان یزدانی هستم از این که به وبلاگ خودتون سری زدید ممنونم ارزوی من رضایت شماست امیدوارم از اخبار و مطالب وبلاگ من خوشتون بیاد اگه در نظرسنجی من شرکت کنید ممننون میشم منتظر نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستم با تشکر آرمان یزدانی
نويسندگان

 

كشف فسيل بيگانگان فضايي


کارشناسان توانستند گونه ای عجیب و شگفت آور جمجمه ای باستانی یک بیگانه فرازمینی که متعلق به 1200 سال قبل از میلاد مسیح را کشف نمایند.

این جمجمه بسیار عجیب کشف شده متعلق به چه گونه ای است؟

بازمانده بیگانه از سقوط یک بشقاب ماقبل تاریخ؟ مسافر زمان از آینده؟ پیشروی موجودات در جهان های موازی؟ تا کنون گونه ای شبیه به این کشف نشده است؟ یا عجایب بدشکلی صورت انسان در قدیم است؟ هیچ کس نمی تواند با اطمینان از واقعیت و ماهیت اصلی آن سخنی به میان زند ، اما با توجه به توضیحات ، جمجمه متعلق به جزیره”sealand” است که پتانسیل لازم را برای تغییر جمجمه را بوجود آورده که این گونه از جمجمه متعلق به هیپ نوع از آنسانهای ماقبل تاریخ است.

این جمجه شگفت آور در جولای 2007 در منطقه Olstykke در جزیره دانمارکی Sealand کشف گردید ، با توجه به تحقیقات انجام گرفته بر روی جمجمه با این حال همچنان تا سال 2010 نیز از نظر علمی بدون جواب باقی می ماند. محققان در سال 2008 این جمجمه را در دامپزشکی دبیرستانی در کپنهاگ مورد بررسی قرار داده و صرفا به این نتیجه رسیدند که اگر چه جمجمه کشف شده شبیه گونه پستانداران است ولی ویژگی های منحصر به فرد این جمجمه آن را از دیگر موجودات پستان دار موجود در زمین متمایز ساخته و به ناچار محققان این جمجمه را در طبقه بندی Linnaean حیوانات قرار دادند.

شیوه کشف جمجمه

کارگران در منطقه سی لند برای حفاری در محل حاضر می شوند تا  در طول حفاری بتوانند عملیات جایگزینی لوله های فاضلاب قدیمی را با موفقیت انجام دهند ، که در طول حفاری کارگران به استخوانهایی متعددی دست می یابند و بدین صورت کار حفاری متوقف گردیده و کارشناسان علم باستان شناسی برای ارزیابی منطقه به محل مربوطه اعزام می گردند ، برخی از کارشناسان اعزام شده در ابتدای جستجو در محیط معتقد بودند که استخوانهای کشف شده متعلق به نوعی از اسب منقرض شده ای می باشد که قبلا توسط صاحب اسب بنا به دلایلی خاص همچون مریضی کشته می شود و استخوانهای آن در باغ وی باقی مانده است. و این تا زمانی ادامه می یابد که باستان شناسان به جمجمه مذکور دست می یابند و متوجه شکل ظاهری آن می شوند که شبیه جمجمه انسان است.

در کاوشهایی بعدی باستان شناسان که با هدف یافتن ” استخوانهای بدن موجود نادر” در محل مربوطه انجام می دهند ، تنها کارشناسان می توانند استخوان حیوانات مرده ، ابزار سنگی همچون تبر ، نیزه و ابزار آلات وابسته به سنگ را در این منطقه پیدا کنند. این واقعیت وجود دارد که جمجمه مربوطه در میان ادوار نوسنگی (عصر حجر) باقی مانده است با این حال ، سن آن را نمی توان به قطعیت آشکار نمود.

با توجه به تحقیقاتی که در مدت 14 روز متوالی در موسسه نیلز بور در کپنهاگ بروی این جمجمه انجام گرفت نشان داده است که این موجود بین 1200 و 1280 سال قبل از میلاد می زیسته  . علاوه بر این ، احتمال آن می رود که این جمجمه در 1900 سال قبل از میلاد مسیح مرده و  به خاک سپرده شده باشد. همچنین عدم وجود داشتن قطعات اسکلتی دیگر از آن موجود، همراه با حفظ حالت جمجمه، باعث شده است دانشمندان گمان ببرند که آن را برای مدت طولانی نیست که به خاک سپرده شده ، احتمالا تنها چند دهه از این واقعه می گذرد.

شاید برای پنهان کردن این جمجمه اسرار آمیز و رازهای در پشت آن مردمان ادوار دور به عمد آن را به خاک سپرده باشند. توجه داشته باشید که ساکنان منطقه Olstykke دانمارک و روستاهای اطراف آن در این رابطه می گویند: از دوران بسیار قدیم یک عضو محلی بنام l’Ordre Lux Pégasos (حاکم اسب بالدار درخشان)، که بر این اساس به نمایندگی از اقلام مختلف در میان آنها به محافظت جمجمه اسرارآمیز و دستگاه های مختلفی که از نور فوق العاده ، ساخته شده بودند می پرداخت ، البته از نوع فلز نشکن یا سرامیک نیز بودند . جمجمه گفته شده از سرزمین بالکان نشات گرفته است، اما قبل از ورود به دانمارک در پاریس ، فرانسه ، مونیخ و آلمان نگهداری می شد.

اگر این اسطوره درست باشد ، این امکان وجود دارد که در صورت انجام گرفتن تحقیقات بیشتر محققان بتوانند به محل نگهداری آثار باستانی بیگانه دست یابند. این فرظیه وجود دارد که l’Ordre Lux Pégasos هنوز اشیاء که از نور انشعاب می گیرند و نیز دیدگاه های و اهداف خویش را در مناطقی خاص و توسط گروهی مخصوص نگهداری می شود. با توجه به کشفیات دانشمندان در این خصوص به یک نظم خاص دست یافته اند که در سراسر هستی در حدود 1350 تن از شاعران و نویسندگان مشهور با نفوذ در میان اعضای پگاسوس باعث راه اندازی گروهی برای محافظت از اشیا مربوطه شده است.

در میان شاعران و نویسنده گان برجسته می توان به:  جیووانی بوساسیو ، ویلیام شکسپیر، رنه دکارت، توماس جفرسون ، ادوارد لیتون – بولیور ، آمبروز بیرکی ، کارین بویه، اچ. جی ولز، خولیو کورتاسار، جوزف هلر، اوکایوت باتلر، الکساندر سلسجنیسن و احمد البغدادی اشاره نمود. شاید مورد تعجب آور در این میان این موضوع باشد که چرا وظیفه حفظ آثار باستانی بیگانه گان و دانش سقوط بر نظم صرفا متشکل از نویسندگان ، آن هم نامی و مشهور است؟  شاید صورت فلکی اسب بالدار نمایان گر این افراد باشد و نمادی برای محافظان صنایع بیگانه گان باشد ، در این میان برخی از محافظان در زمان نچندان دور میان ما زندگی می کردند و شاید آنان توسط الهام می خواهند این دانش گسترده را در زمین فرا خوانی نمایند. پنهان کاری محافظان صنایع بیگانه در حالی است که الهام نشان می دهد بشریت هنوز آماده برای به اشتراک گذاشتن دانش Pegasian نیست.

جمجمه کشف شده در جزیره Sealand حدود یک و نیم برابر بزرگتر از جمجمه یک فرد بالغ معمولی است. به خصوص کاسه چشم آن به اندازه جمجمه یک فرد بالغ است! سطح صاف جمجمه نشان می دهد که جمجمه مذکور متعلق به موجودی است که با آب و هوایی سرد تطبیق داده شده ، دلیل بزرگ بودن اندازه چشم آن اینست که او در شب ، و در زیر زمین در حال بقا بوده و یا بر روی یک سیاره در حال چرخش بدور ستاره بسیار دور یا کم نور قرار داشته است، احتمالا آن سیاره یک ستاره نورتونی و یا یک کوتوله قرمز بوده است. باید اشاره کرد که  ستاره Pegasi51 در صورت فلکی اسب بالدار اولین  ستاره خورشید مانند شناخته شده است که بمانند خورشیدی است که  سیارات در حال چرخش به دور آن هستند. ستاره پگاسوس51 به کمک منابع انسانی  “HR 8799″  تصویربرداری شده و به طور مستقیم ، مورد تجزیه و تحلیل طیف نوری HD 209458 b قرار می گیرد ، در صورت فلکی اسب بالدار ، یک سیاره زمین مانند به احتمال زیاد وجود خواهد داشت ، شواهد برای اولین بار از بخار آب موجود در اتمسفر فراتر از منظومه شمسی ما قرار داشته ، گرفته شده است.

منبع اصلی گردآوری و ترجمه: وبلاگ بسوی حقیقت

منبع اصلی: مجله new scientist

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->